1 milliárd dollár bevételt ért el a Black Myth: Wukong

Kínában a legnépszerűbb Wukong
A Black Myth: Wukong már néhány hete a piacon van, és továbbra is népszerű, még akkor is, ha Kínán kívüli országokban lassabban éri el a sikert. A VG Insights által közzétett legújabb adatok szerint a játékosok 76%-a Kínából származik, míg az Egyesült Államokban mindössze 6% játszik vele.
Black Myth: Wukong has sold 10 million copies across all platforms.
(Data as of 21:00 Beijing time, August 23, 2024)Thanks to all players worldwide for your support and love.
Have a great gaming weekend!#BlackMythWukong pic.twitter.com/mp3mk9JxrX— Black Myth: Wukong (@BlackMythGame) August 23, 2024
Ez azonban nem akadályozta meg a játék pénzügyi sikerét. Ugyanez az adatgyűjtő platform becslése szerint a Black Myth: Wukong meghaladta a 880 millió dolláros bruttó bevételt a Steamen. Több mint 18 millió példányban kelt el augusztus 20-i megjelenése óta.
Látványos számok
A Steamről nagyon könnyen hozzá lehet jutni a különböző adatokhoz, ezért gyakran használják reprezentatív platformként egy játék iránti érdeklődés vagy teljesítmény mérésére. A Black Myth: Wukong esetében a Steamről származó adatok magukért beszélnek. A VG Insights szerint a játék közel 1 milliárd dolláros bruttó bevételt generált a megjelenése óta.
További statisztikák szerint a játékosok átlagos játékideje körülbelül 31,9 óra. A ranglistákon a Black Myth: Wukong rendkívül jól teljesít, jelenleg körülbelül 645 000 egyidejű játékossal rendelkezik, ami lenyűgöző szám egy single player cím esetében, különösen két héttel a megjelenés után.
Valószínűleg még sok időbe telik, mire a Black Myth: Wukong népszerűsége csökken. A Game Science, úgy tűnik, eltökélt abban, hogy további DLC-ket adjon ki, sőt talán egy folytatás is készülhet a jövőben.