Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Lesz mit csinálni.
Éppen nemrég tolták el ismét a Stalker 2 megjelenési dátumát novemberre, ami néhány rajongót igazán csalódottá tett egy szempillantás alatt. Ez már nem az első megjelenési dátum változtatás volt, de bízzunk benne, hogy az utolsó. A Gamescomra a Stalker 2 készítői egy demó változatot is hoztak magukkal, ami alatt 20 percig tesztelni lehetett az új játékot. Az esemény alatt azt is elmondták, hogy mennyire gazdag lesz az új címük világa.
A GSC egyik munkatársa, Yevnhenii Kulyk elmesélte a Gamesradar csapatának, hogy a játék hatalmas, és egy átlagos játékosnak 100 órájába telhet, mire végigpörgeti az egészet. Ami viszont különösen izgalmas, az az, hogy a GSC mindent kézzel épített meg a játékban.
„Minden, amit látsz vagy észreveszel majd a játékban, azt a hihetetlenül tehetséges fejlesztőink, művészeink, dizájnereink és a többiek rakták össze. Szerintem nem is lesz két egyforma épület a játékban. Minden játékos, aki a Stalker 2-vel játszik, megkapja a saját történetét.” – mondta Kulyk
Ami viszont még ennél is sokkal tiszteletreméltóbbá varázsolja a játékot, hogy a fejlesztők mindezt egy háborús övezetben készítik. Bár szereztek egy másik irodát is Prágában, a fejlesztők egy nagyobb szelete Kijevben maradt.
A Stalker 2-t egyébként először 2010-ben jelentették be, és idén november 20-án most már úgy tűnik, piacra is dobják. A játék egyébként PC-re és Xbox Series S/X-re érkezik.
Próbáld ki nálunk a sportfodasást! (x)