lorem

A Balatro fejlesztője azt hitte, legfeljebb 10 darabot adnak el a játékból

Kép forrása: Steam

Jelenleg több mint 1 millió eladott példánynál járnak

A Balatro, egy különös csavarral közelítette meg a szokásos pakliépítő játékokat. A számokat és a visszajelzéseket látva kijelenthetjük, hogy ez az idei esztendő egyik legnagyobb indie durranása, a Manor Lords mellett. A játék készítésekor a fejlesztő nem is gondolta volna, hogy ekkora sikereket érhet el a különleges ötletével.

Egy Twitter-bejegyzést tett közzé a játék kitalálója és egyetlen fejlesztője, Localthunk. Az írásában elmondta, hogy arra készült nagyjából egy évvel ezelőtt, hogy kiadja a ‘fura kis játékát’, majd egy IT állás után néz. Májusban lesz egy éve, hogy élő lett a játék Steam-oldala, amely után azt gondolta, hogy jó, ha 10 darabot eladnak belőle.

Ahogy mondani szokás, a többi már történelem. A Balatro idén február 20-án jelent meg, 10 napot követően viszont már több mint 500 000 példány kelt el a játékból. Néhány héttel később, nagyjából egy hónappal a megjelenés után, már az 1 milliós álomhatárt is elérte a pakliépítő. Ha ez még nem lenne elég, a rengeteg eladás mellett 30 ezer ‘rendkívül pozitív’ értékelés is érkezett Steamen.

Nos, IT állást már biztos nem kell néznie Localthunknak. Őrült esztendőnek jellemezte az ideit, de azt is megjegyezte, végtelenül hálás, hogy azt csinálhatja, ami a szenvedélye. Lélekmelengető történet, ami rengeteg kezdő játékfejlesztő számára inspirációként szolgálhat.

Próbáld ki nálunk a sportfodasást! (x)