A japán tetőszerkezetek miatt halasztották el legutóbb a Shadows megjelenését

Valószínűleg ilyenről se hallottál még.
Mindenki ismeri már az Assassin’s Creed Shadows megjelenése körüli mizériát. A játék végre megérkezik március 20-án, de nem volt ez egy ilyen könnyű menet. A Shadows rendezője nemrég az amerikai IGN-nek adott interjút, ahol elárulta a pontos okát, miért húzódott el eddig a megjelenés. Ez pedig sokkal meglepőbb lehet, mind gondolnád.
Charles Benoit elmondása szerint főleg különböző simításokra volt még szükség, ami valószínűleg csak egy enyhített válasz. A fő problémát a japán építészeti elemek, legfőképpen az épületek tetőszerkezete jelentette. Nyilván az Assassin’s Creed játékokban különösen fontosak a jól megalkotott tetők, de talán arra senki sem számított, hogy emiatt el lehet halasztani egy játék megjelenését. Charles elmondása szerint a japán tetőszerkezetek hihetetlenül összetettek, és nem voltak teljesen elégedettek a végeredménnyel.
Állítása szerint a Syndicate és az Odyssey megalkotásakor is megküzdöttek ezzel, de talán ez minden eddiginél nagyobb kihívás volt számukra. Most már tehát minden adott, hogy március 20-án berobbanjon az új játék a köztudatba. Nemrég megírtuk, hogy az első történetről szóló előzetest is megtekinthetjük, ami azóta meg is érkezett.
Bízzunk benne, hogy most már minden simítás, tető és minden egyéb problémás elem úgy áll, ahogy a Ubisoft elképzelte. Az biztos, hogy a rajongók már nagyon várják az új játék megjelenését.