A Sparking Zero lett a Bandai Namco egyik legjobban fogyó játéka

Ez azért meglepő.
A jelek szerint a Sparking Zero nemcsak a legjobban fogyó Dragon Ball-játék, de a Bandai Namco címei közül is ez volt az egyik legnépszerűbb világszerte. Ezt az iparági elemző, Mat Piscatella, a Circana egyik vezetője árulta el egy interjúban.
Mat szerint viszonylag hamar a csúcsra ért a játék a kiadónál. Ez azért is nagy meglepetés, mert olyan játékokat dobott már piacra a Bandai, mint a Tekken 8, az Elden Ring és még sorolhatnánk. Piscatella azt is hozzátette a beszélgetés alatt, hogy ő sem számított rá, hogy ennyire népszerű lesz a Sparking Zero.
A játék hatalmas lendülettel indult meg a megjelenést követően. Több mint 3 millió játékost vonzott már az első (!) napján és a Steam Early Access alatt is már több mint 100 000 volt az egyidejű játékosszám. A vásárlók nagy része egyébként Európából Észak-Amerikából érkezik. Az eladási számoknak jót tett, hogy az ikonikus Budokai Tenkaichi szériából már jól ismerhető volt a játék, de a Bandai is bőven hozzátette a saját részét. A játékmenet élvezhető, a látványvilág fantasztikus és még egy meglepően jó multi élményt készítettek.
Úgy tűnik tehát, hogy betalált a kiadó ezzel a darabbal. Ezek fényében nem lenne meglepő, ha a következő Dragon Ball-játékon gondolkodnának. Az biztos, hogy a Sparking Zero a köztudatban marad még egy jó darabig.
A játékból egyébként már az első világbajnokságot is tervezik, amiről itt olvashatsz.