Az EA FC 25 legújabb, november 5-i frissítése jelentős változtatásokat hozott, különösen a támadó mesterséges intelligencia (AI) futásainak fejlesztésében és a kapusok hibás visszapattanóinak csökkentésében. Ez a frissítés számos közösség által kért módosítást is tartalmaz.
Az előző, október 14-i FC 25 frissítés során az EA jelentősen gyengítette a Trivela lövéseket, az elsőre elrúgott átívelt passzokat, az öt védős formációkat és a célzott passzokat. Emellett javították az AI játékosok döntéshozatalát a támadó harmadban, és erősítették a lövéseket az egy az egy elleni helyzetekben.
Bár a frissítés célja az volt, hogy megkönnyítse a támadójátékot, a játékosok továbbra is nehézségekbe ütköztek a gólszerzési lehetőségek kialakításában. Amikor mégis sikerült gólt szerezni, az gyakran a kapusok súlyos hibáinak következményeként történt.
Az EA FC 25 kapusai hajlamosak voltak hibásan védeni, gyakran elpattintva a labdát, majd nem tudtak időben felkelni, hogy újabb védést végezzenek. A legújabb frissítés ezen is javít, erősítve a kapusok teljesítményét, miközben tovább finomítja a támadó AI-t.
Title Update #4 is now available for all versions of EA SPORTS FC 25.
Full TU notes have been posted on the EASFC Tracker.https://t.co/42tAACEqn5
— EA SPORTS FC Direct Communication (@EASFCDirect) November 5, 2024
EA FC 25 november 5-i frissítés részletei
Játékmenet
Végrehajtott változások:
- Frissítették a támadó AI játékosok logikáját, hogy meghatározzák, mikor kell előrefutást végezni egy passz után.
- Az AI védekező középpályások a tartó pozícióban mostantól magasabban helyezkedhetnek el a pályán.
- A védők logikája frissítve lett annak eldöntésére, melyik lábbal hajtsanak végre becsúszó szerelést.
- Rush büntetőpárbajok során a nem aktív játékosok a félpályánál állnak majd sorban.
Kijavított hibák:
- A játékoscserék nem mindig történtek meg a lehető legkorábban.
- Javították azokat az eseteket, amikor a védekező vonal túl gyorsan tolódott fel, ha a támadó csapat visszapasszolt a középpályára.
- A Heel To Ball Roll cselmozdulat nem mindig működött megfelelően.
- Néha a földön történő beadások túl messzire küldték a labdát a célzott játékostól.
- Cselmozdulatok után bizonyos helyzetekben kevésbé volt érzékeny a labdavezetés.
- Olykor hibás automatikus játékosváltás történt egy laza passz után.
- Megoldották a Direct futások nem megfelelő működését.
- Javították a kapusok logikáját, hogy mely területre üssék ki a labdát mentéskor.
- Frissítették az AI játékosok pozíciós logikáját Rush során kék lapos védekezés esetén.
- Bizonyos esetekben hibás játékosanimációk történhettek, amikor a labda átvételére került sor.
- Ritka helyzetekben a labda úgy mozgott, mintha a játékos érintette volna, mielőtt ténylegesen kontrollálta volna.
- Kijavították, amikor a labda véletlenül átment a játékosokon.
- Javították az automatikus váltást, amely becsúszó szerelések után hibásan működött.
- A passzok edzői segédlete néha látható volt a Training Center büntetőinél.
- Rush meccseken minden játékos részleges csapatsajtót indított a kapitány helyett.
- A büntetőrúgások visszaszámlálója Rush során nem mindig jelent meg.
- Javították a bírói szabálytalanság logikáját olyan helyzetekben, amikor a kapus a labdát érintette az ellenfél előtt.
- Finomították a bírói ítéleteket a tizenhatos szélénél történt szabálytalanságok esetén.
- A védekező vonal magassága nem mindig mentődött el a csapatkezelésben történő szerkesztéskor.
- A védők néha túl sokáig feküdtek a földön becsúszó szerelés után.
- Előfordult, hogy keresztlabdák történtek a kért átívelt passz helyett.
- Olykor a passz korábban történt, mint ahogy a felhasználó a kívánt erőt beállította volna.
- Bizonyos helyzetekben keresztlabda történt a kért földi passz helyett.
- Futási animációk nem mindig játszódtak le helyesen.
- A kapusok olykor hibásan mentettek olyan labdákat, amelyek kimentek volna a játéktérről.
- Javítottak néhány kapus animációt védés után.
- Bizonyos esetekben a CPU AI védői nem jelölték megfelelően a labdás játékost.
- Néha nem megfelelő játékost választottak ki bedobás végrehajtására.
Ultimate Team
Kijavított hibák:
- Az Evolutions nyíljelzők nem mindig jelentek meg megfelelően.
- Ha egy tételt eladtak a klubból a Transfer Marketen, a duplikált tétel hibásan „Send To SBC Storage” opciót kapott.
- Stabilitási problémákat orvosoltak az Evolutions navigálás közben.
- A játékosok portréi néha rosszul igazodtak a kártyákhoz.
- Célkitűzések lapjai néha nem jelentek meg helyesen.
- Növelték a Chemistry Style UI jelző méretét a csapat képernyőn.
- Az SBC Storage keresési szűrői visszaálltak, miután játékos tételt adtak hozzá.
- Módosították a játékos szerepkörök megjelenítésének időzítését meccsek közben.
- Egyes pozíciók nem jelentek meg az Ultimate Draft aktivitási térképein.
- Előfordult, hogy egy csomagban kétszer jelent meg ugyanaz a játékos, vizuális hiba miatt.
- A kamera fókuszát nem lehetett megváltoztatni Rush meccsek alatt.
- A Moments kihívások során nem mindig volt megfelelő a világítás.
- A csapatkezelésnél hibás pozíciók szerepeltek egyes szerepkörök esetén.
- Egyes ligák véletlenül hiányoztak az alapértelmezett Transfer Market szűrőlistából.
- Játékosok elmosódottak lehettek a mezválasztásnál Rush során.
- Ritkán a Moments során trófeák jelentek meg a pálya közepén meccs közben.
- Az ajánlott taktikai menü hibásan jelent meg Ultimate Draftban.
Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)