Elég laposan indított a God of War Ragnarök PC változata

Az ok sejthető.
A régóta várt God of War Ragnarök PC megjelenés végre elérkezett, azonban úgy tűnik a játékosok mégsem égtek lázban, hogy játsszanak a Santa Monica Studio játékával. A hibát nem a játékban kell keresni, inkább az azt övező rendszerben. Ahogy az már korábban is megtörtént, a játékosokat eltántorították a PlayStation Network fiókkal kapcsolatos követelmények.
Az első játék PC-s változata sikeresnek számított. A legmagasabb napi játékosszám ennél a darabnál 71 ezer volt, míg a Ragnaröknél ez alig több mint 31 ezret mutat a SteamDB szerint. Ez nagyjából 60%-os csökkenés, ami eszméletlen. Bár a folytatások mindig kevésbé sikeresek, itt most biztos nem ez a probléma. A Sony valamiért továbbra is ragaszkodik hozzá, hogy a PC-s végigjátszáshoz linkeljék a játékosok a PSN-fiókjukat. Nem tűnik nagy dolognak, és valahol még érthető is lenne, ha elérhető lenne minden országban a PlayStation Network. Bizony, így nem egy és nem kettő ország, hanem több mint 170 marad ki a buliból. A játékosok kifejezték korábban is a nemtetszésüket, de úgy tűnik, ez semennyire nem foglalkoztatta a Sony-t.
Termszetesen a negatív kritikák most sem maradtak el. Ha végignézünk a legtöbb social media platformon, mindenhol találunk erre vonatkozó kommentet. „Őszintén, én büszke vagyok a PC-közösségre, hogy nem adják meg magukat.” – írta egy Reddit-felhasználó. Észleli vajon a problémát a Sony? A válasz sejthető, de bízzunk benne, hogy a játékosok nem hiába törik magukat.