lorem

Gyengélkednek a Destiny 2 szerverei a Final Shape megjelenése után

Kép forrása:

A játékosok várják a megoldást.

A Destiny 2 Final Shape nevezetű bővítménye tegnap rajtolt el, több kevesebb sikerrel. A DLC a Light and Darkness Saga-t zárja le, viszont a megjelenést a rengeteg szerverhiba és hibakód elég rendesen beárnyékolta. Bár rengeteg problémát már orvosolt a Bungie, sokan még mindig technikai akadályokba ütköznek játék közben.

A Final Shape több területén is jelentkeztek gondok, az egyik ilyen a story mód, ahol a játékosoknak sokszor nem tölti be a különböző küldetéseket, vagy éppen kidobja őket onnan, amikor a zárójelenet érkezne – de olyanok is vannak, akik be se tudtak jelentkezni a játékba.

A Bungie természetesen kénytelen volt bocsánatot kérni a játékosaitól, amit a Destiny hivatalos Twitter-oldalán tett meg. Egyben meg is nyugtatták a rajongókat, hogy vannak már olyan területek, ahol javult a játék, a többin pedig gőzerővel dolgoznak.

Pozitívum továbbá, hogy a javítások folyamatát lényegében „közvetíti” a Bungie ezen a fiókon keresztül, és biztosítják a játékosokat a problémák megoldásáról. A megjelenés után két órával a például bejelentkezéssel kapcsolatos hibákat már orvosolták is.

A gond egyik forrása, hogy a Bungie nem számított arra, hogy ennyien érdeklődnek majd a játék iránt. A Steam kimutatása szerint az előző 24 órában volt majdnem a legmagasabb a játékosszám a Destiny 2 történelme során – és valószínűleg ez meg is lett volna, ha nem ütköznek megannyi problémába a játékosok.

Reménykedjünk benne, hogy mindenre találnak megoldást a Bungie-nál, ugyanis a játékosokat szemmel láthatóan érdekli a történet lezárása. A Destiny 2: The Final Shape PS-en, Xbox-on és PC-n is elérhető.

Próbáld ki nálunk a sportfodasást! (x)