Hasít a játékosok körében a legújabb Dragon Ball

A Bandai Namco Entertainment Inc. bejelentette, hogy a Dragon Ball Sparking Zero „világszerte több mint 3 millió eladott példánnyal büszkélkedhet, mindössze 24 órával a megjelenését követően.” A Sparking Zero egy 3D-s akcióharc játék, amely a népszerű Dragon Ball univerzumban játszódik. Ez az első új rész a Budokai Tenkaichi sorozatban majdnem két évtizednyi szünet után.
A Dragon Ball Sparking Zero jelentős mennyiségű tartalommal jelent meg. Ez is nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a játék átlépte a 3 milliós eladási határt. A játékban elérhető az „Episode Battles” játékmód, amely lehetővé teszi a játékosok számára, hogy újra átéljék az anime ikonikus pillanatait. Továbbá felfedezhetnek eddig soha nem látott forgatókönyveket is.
A játék multiplayer módja szintén nagy népszerűségnek örvend, mivel a játékosok imádják a játékmenet mechanikáját, de a többjátékos mód még nem teljesen tökéletes. Ezen kívül létezik egy „custom battles” mód is. A játékosok egyedi csaták és forgatókönyvek megalkotására és ezek világszerte való megosztására is lehetőséget kapnak.
A Dragon Ball Sparking Zero már az előzetes hozzáférés időszakában is nagy hatást keltett a Steamen. A játék akkoriban 90 000 egyidejű játékos csúcsot ért el. Ez a szám nagyobb, mint bármely korábbi Dragon Ball vagy más verekedős játék esetében a Steam platformon. A játék négy napja érte el az 122 554 egyidejű játékos rekordot, és az elmúlt 24 órában is elérte a 80 000 játékost a SteamDB adatai szerint.