
A Rematch, a Sloclap legújabb futballjátéka, bejelentette első jelentős kozmetikai együttműködését a világhírű sportmárkával, a Pumával. Az együttműködés 2025. június 26-án debütált, és máris hatalmas visszhangot váltott ki a játékosok körében világszerte.
Miért különleges a Rematch x Puma kollaboráció?
A partnerség részeként a játékosok egy exkluzív, Puma által inspirált öltözéket kapnak, amelyet rangsorolt, nem rangsorolt és gyakorló mérkőzéseken is viselhetnek. Ez az első ilyen jellegű együttműködés a Rematch történetében, amely új szintre emeli a játékosok önkifejezését és stílusát a digitális focipályán.
REMATCH x PUMA
We are delighted to be teaming up with @PUMA, one of the most iconic brands in football and streetwear, for the launch of REMATCH.
From the training ground to the Rematch arena, now you can rep the cat, head to toe.
Our first-ever full in-game branded kit is live… pic.twitter.com/7kze1Qzk5C— Rematch (@PlayRematch) June 26, 2025
A fejlesztők ígérete szerint a szezon során további, a Puma valódi cipői és streetwear kollekciója által ihletett öltözékek és kiegészítők is érkeznek majd. Így minden játékos egyedi megjelenést alakíthat ki magának.
A fejlesztők és a Puma közös víziója
Félix Garczynski, a Sloclap marketing- és kiadási vezetője elmondta:
„A Sloclapnál mindig is az volt a célunk, hogy a Rematch tükrözze az energia, a stílus, a verseny és az önkifejezés teljes spektrumát. A PUMA tökéletes partner ehhez. Erős jelenlétük mind a gaming, mind a futball világában egyértelművé tette a választást. Legfontosabb azonban, hogy közös kreatív víziót és játékos-központú megközelítést vallunk, ami ezt az együttműködést igazi telitalálattá tette.”
A Rematch sikere és a jövő
A Rematch már több mint hárommillió eladott példánnyal büszkélkedhet. Így nem meglepő, hogy a Puma kollaborációja ekkora érdeklődést váltott ki. Az új kozmetikai elemek célja, hogy a játékosok hosszú távon is elkötelezettek maradjanak.
A Puma számára sem ismeretlenek a hasonló együttműködések. A márka évtizedek óta feszegeti a sport és divat határait, rendszeresen dolgozik együtt művészekkel, tervezőkkel és más neves partnerekkel, hogy folyamatosan megújítsa ikonikus termékeit és új szintre emelje a sportos életérzést.