lorem

Jön a Rematch és a Puma első együttműködése

Kép forrása: Sloclap

A Rematch, a Sloclap legújabb futballjátéka, bejelentette első jelentős kozmetikai együttműködését a világhírű sportmárkával, a Pumával. Az együttműködés 2025. június 26-án debütált, és máris hatalmas visszhangot váltott ki a játékosok körében világszerte.

Miért különleges a Rematch x Puma kollaboráció?

A partnerség részeként a játékosok egy exkluzív, Puma által inspirált öltözéket kapnak, amelyet rangsorolt, nem rangsorolt és gyakorló mérkőzéseken is viselhetnek. Ez az első ilyen jellegű együttműködés a Rematch történetében, amely új szintre emeli a játékosok önkifejezését és stílusát a digitális focipályán.

A fejlesztők ígérete szerint a szezon során további, a Puma valódi cipői és streetwear kollekciója által ihletett öltözékek és kiegészítők is érkeznek majd. Így minden játékos egyedi megjelenést alakíthat ki magának.

A fejlesztők és a Puma közös víziója

Félix Garczynski, a Sloclap marketing- és kiadási vezetője elmondta:

„A Sloclapnál mindig is az volt a célunk, hogy a Rematch tükrözze az energia, a stílus, a verseny és az önkifejezés teljes spektrumát. A PUMA tökéletes partner ehhez. Erős jelenlétük mind a gaming, mind a futball világában egyértelművé tette a választást. Legfontosabb azonban, hogy közös kreatív víziót és játékos-központú megközelítést vallunk, ami ezt az együttműködést igazi telitalálattá tette.”

A Rematch sikere és a jövő

A Rematch már több mint hárommillió eladott példánnyal büszkélkedhet. Így nem meglepő, hogy a Puma kollaborációja ekkora érdeklődést váltott ki. Az új kozmetikai elemek célja, hogy a játékosok hosszú távon is elkötelezettek maradjanak.

A Puma számára sem ismeretlenek a hasonló együttműködések. A márka évtizedek óta feszegeti a sport és divat határait, rendszeresen dolgozik együtt művészekkel, tervezőkkel és más neves partnerekkel, hogy folyamatosan megújítsa ikonikus termékeit és új szintre emelje a sportos életérzést.