Nadeshot felhagy a Black Ops 6 streamelésével

A Black Ops 6 és a Ranked játékmód problémái
A Call of Duty sorozatban a Ranked játékmód bevezetése minden évben az egyik legizgalmasabb pillanat. Ilyenkor a rajongók szívesen nézik kedvenc profi játékosaikat vagy streamereiket, ahogy megpróbálják elérni a legjobb 250 játékos közé kerülést. Azonban idén a csalók teljesen tönkretették az élményt már az első napon, és a probléma azóta is fennáll, körülbelül egy hónappal a játékmód bevezetése után.
Az Activision december 16-án nyilvánosan bocsánatot kért, amiért a RICOCHET Anti-Cheat rendszer integrálásakor nem sikerült megfelelően kezelni a csalókat a Ranked játékmód Season 1 Reloaded frissítésében. Válaszul az Anti-Cheat csapat egy átfogó tervet mutatott be, amelyben ismertették, hogy több mint 19 000 fiókot töröltek, és egy jövőbeli frissítésben új kernel-szintű drivert, valamint szerveroldali védelmeket vezetnek be.
Nadeshot csalódottsága és kritikái
Mindezek ellenére, az ígéretek és intézkedések dacára Nadeshot egyértelművé tette, hogy szünetet tart a játékkal kapcsolatban. Egy klipben, amelyet a CharlieIntel osztott meg, Nadeshot elmondta, hogy a csalók és a szerverproblémák miatt nem tudja élvezni a Black Ops 6-ot.
Nadeshot says he’s taking a break from Call of Duty due to all of the game’s issues
“there’s no integrity, somebody is always cheating, the network sucks, or the game is broken.” pic.twitter.com/nf4fSbn5pi
— CharlieIntel (@charlieINTEL) December 17, 2024
„Nem vonulok vissza a Black Ops 6-tól, de az biztos, hogy nem fogom minden nap játszani” – jelentette ki. „A Call of Duty-nak változnia kell, ideje felébredniük.”
A csalók mellett a hálózati teljesítménnyel kapcsolatos gondok is arra késztették Nadeshotot, hogy visszalépjen a játéktól. December 2-án az Activision azt állította, hogy a Black Ops 6-ban és a Warzone-ban tapasztalt találat-regisztrációs problémák csupán vizuális hibák, ám sok játékos és tartalomkészítő szerint ez nem felel meg a valóságnak. Többen videókat osztottak meg arról, hogy lövedékeik eltalálják az ellenfelet, de a találatok nem kerülnek regisztrálásra. Ez pedig sokkal inkább szerverproblémákra utal, mintsem vizuális hibára.
„A Call of Duty-t egy rakás sz*rként lehet jellemezni hálózati teljesítmény szempontjából” – mondta Nadeshot. „Nem hajlandók befektetni nagyobb tick-rate szerverekbe, és nincsenek olyan szervervédelmek vagy biztosítékok, amelyek garantálnák a játékosok biztonságos játékélményét.”
A pozitívumok ellenére is nehézségek
Nadeshot különösen frusztrált, mert alapvetően élvezi a Black Ops 6 egyes elemeit és újításait, de ezek a problémák túl jelentősek ahhoz, hogy figyelmen kívül hagyja őket.
„A legnagyobb problémám az, hogy a Black Ops 6 valójában nagyon szórakoztató lenne, ha rendesen működne” – tette hozzá. „Tetszik a mozgás, tetszik a fegyverhasználat, és néhány alapvető mechanika is, de egyszerűen nem tudom játszani, nem tudom élvezni.”