lorem

Nem mertek nagyot változtatni az MSI előtti utolsó LoL frissítésben

Kép forrása: UHD Wallpaper

A 14.8-as LoL patch akár jó is lehetett volna, ha a nerfeket és a buffokat nem korlátozták volna be a fejlesztők.

A nagy esport versenyek előtti utolsó frissítések mindig komoly fejtörést okoznak a fejlesztőknek. Így van ez minden játékban, gondoljunk csak a Dota2 régóta várt Crownfall patch-ére. Nincs ez másként a League of Legends világában sem, ahol az MSI előtti utolsó frissítés kavarta fel a kedélyeket. A legtöbben ugyanis arra számítottak, hogy az MSI 2024 alatt hivatalosan is használt patch kezelni fogja a játék legkiugróbb teljesítményeit. Legyen szó akár egy erősítésre váró, jelenleg gyenge hősről, vagy egy frissen felfedezett szupersztárról, mely egymaga képes meccseket eldönteni. A 14.8-as frissítés eddigi bejelentései alapján azonban semmi ilyesmire ne számítsunk.

Lesznek ugyanis változások, de elenyésző mértékben mertek csak hozzányúlni a hősökhöz. Zeri, Zac, vagy éppen Azir megkapta ugyan a maga gyengítését, de csak apró base stat csökkentések formájában. Azir W sebzésének 8-al való csökkentése még mindig instapickké teszi majd az MSI-on. Vagy éppen azonnal kibannolja valamelyik csapat, annyira erős, a nerf tehát nem igazán tett semmit a meta formálásához. Ha pedig már gyengítések, hiába keressük az elképesztően scale-elő Aurelion Solt a listán, hozzá egyáltalán nem nyúltak. Pedig láthattuk nem is olyan régen, mire képes a late game-ben ez a hős.

Kíváncsian várjuk, milyen stratégiákkal érkeznek majd a csapatok a május elején induló MSI-ra. Az biztos, hogy az április közepén érkező 14.8-as Patch miatt nem kell teljesen elölről kezdeni majd a felkészülést. Ami eddig jól működött, ez után is jól fog.

Próbáld ki nálunk a sportfodasást! (x)