lorem

Ninja egy dolgot nagyon megbánt streamer pályafutása alatt

Kép forrása: ESPN

Tyler ‘Ninja’ Blevins, aki egykor a világ legnépszerűbb streamere volt, mostanában őszintén beszélt arról, hogy milyen nagy hibát követett el pályafutása csúcspontján, amikor nem fordított elég figyelmet saját márkájának különlegességére.

Ninja a Fortnite streamelésével vált világhírűvé és ezrek követték élő adásait nap mint nap. Amikor azonban a Twitch legnagyobb sztárja volt, egy merész döntést hozott és átigazolt a Mixer platformjára. Bár ma is az egyik legismertebb név a Twitch-en, Ninja karrierjének csúcsán olyan mértékű népszerűségnek örvendett, hogy az ő nevével fémjelzett termékek szinte mindenhol megtalálhatóak voltak, például a Target áruházlánc polcain is.

Egy interjú során, melyet az MMA harcos Demetrious ‘Mighty Mouse’ Johnsonnal készítettek, Ninja megosztotta gondolatait arról, hogyan próbálta meg kiterjeszteni márkáját a streamelésen túlra, és hogy mennyire sajnálja, ahogyan bizonyos dolgokat kezelt ebben az időszakban.

„Örülök, hogy megkötöttük ezeket az üzleteket, de bárcsak sokkal óvatosabb lettem volna azzal kapcsolatban, hogy mire mondok igent és mire nemet, mert végül szinte mindenhol ott voltunk. És ez már szinte rossz dolog volt” – magyarázta a Twitch sztárja. „Ott voltunk a Targetben. Volt 100 különböző Ninja póló, ami megjelent. Végül már ott tartottunk, hogy Fiverr-en is kaphatóak voltak. Van bármi gond a Fiverr-rel? Nincs. De nem vet jó fényt arra, ha egy Ninja pólót 1 dollárért lehet megvenni.”

Johnson megjegyezte, hogy a rengeteg merch „felhígította” Blevins márkáját. „Nem volt különleges” – tette hozzá a streamer. „Ha újrakezdhetném, Jess-szel (a feleségével) sokkal gondosabban válogattuk volna meg, milyen termékeket dobunk piacra. Szerintem több limitált kiadást csináltunk volna… Tudtuk, hogy a cipők limitált kiadásai mennyire felkapottak, és hogy gyorsan elkelnek. Ezt elszalasztottuk. Ez egy olyan dolog, amit csak most bántam meg igazán.”

A követendő példa?

Ninja említést tett a 100 Thieves nevű szervezetről is, amely kiváló minőségű ruházati termékeket dob piacra, rámutatva, hogy épp egy Nadeshot pólót viselt az interjú során. „Ez egyszerűen csúcskategóriás, magas minőségű. Nyilvánvalóan drága, de ez a póló örökké fog tartani. Bárcsak több limitált kiadást csináltunk volna, de összességében megcsináltuk és működött. A célunk az volt, hogy mindenhol ott legyünk. Voltak plüssfiguráink és játékaink is.”

Ez nem az első alkalom, hogy Ninja megbánásairól beszél streamerként. Korábban vitát kavart, amikor azt állította, hogy ha nem váltott volna Twitch-ről Mixerre 2019-ben, akkor elérhette volna Kai Cenat jelenlegi szintjét, de elismerte, hogy Kai „valóban másképp csinálja a dolgokat.”

Próbáld ki nálunk a sportfodasást! (x)