lorem

Stratégiai partnerséget kötött a Pepsi és az EWC

Kép forrása: EWC

A Pepsi is beállt a sorba

Az Esports World Cup bejelentette, hogy globális üdítőital-márkával, a Pepsi-vel kötött megállapodást, ezzel tovább bővítve az esemény partnerei portfólióját. A közlemény szerint a Pepsi többéves szerződést írt alá, hogy stratégiai partner legyen az Esports World Cup számára. A cég különleges tevékenységeket biztosít majd az eseményen, beleértve a Rockstar Bart, amelyben karaoke terület és különféle italok várják a rajongókat.

Emellett a cég névszponzora lett a Falcons esport szervezetnek is. A csapat főhadiszállása mostantól Falcons HQ by Pepsi néven lesz ismert. Az üdítőital-márka a legújabb, amely csatlakozott az Esports World Cup növekvő partnerei listájához. Az eseményt július és augusztus folyamán Rijádban rendezik meg. Már most olyan globális márkákat tudhat maga mellett, mint a sportmédiaplatform DAZN, a hardvermárka LG UltraGear, a sportmárka Adidas, a csokoládémárka Kit Kat és még sok más.

Ez nem az első alkalom, hogy a Pepsi belépett az esport iparba. Korábban már partner volt az Esports World Cup elődjénél, a Gamers8-nél. Tavaly pedig együttműködési megállapodást kötött az EA FC-vel is.

„Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen ikonikus márkával, mint a Pepsi, partnerséget köthetünk, hogy energiát adjon a rajongóknak egy emlékezetes nyári Esports World Cup-ra. A rajongók azok, akik igazán életre keltik az e-sport eseményeket. Nagyszerű, hogy egy olyan márkával dolgozhatunk együtt, amely osztozik a víziónkban és elkötelezettségünkben a rajongói élmények emelése iránt,” mondta az EWC szóvivője.

Próbáld ki nálunk a sportfodasást! (x)