lorem

Több marketingpénzt pumpált a Ubisoft az új Star Warsba, mint bármelyik másik játékába

Kép forrása:

Ahogy egyre közeledünk a Star Wars Outlaws megjelenéséhez, egyre több hír lát napvilágot a játékról. Legutóbb például 10 percnyi játékmenetet nézhettünk meg a nyitott világú újdonságból, most pedig a kiadó CEO-ja mesélt bővebben.

Yves Guillemot a Ubisoft eredménybeszámolóján elmondta, hogy nagyon erős nyitást várnak a játéktól. A Barclays elemzője szerint nagyjából 5 millió eladott példányra számítanak. Erre Yves az alábbit reagálta:

„Nagyon számítunk a Star Wars Outlaws erős nyitására. Azért is kalkulálunk ezzel, mert úgy tűnik, ez az év egyik legjobban várt játéka. Emellett nagyon pozitív közösségi visszajelzések érkeztek, és az Ubisoft eddigi legnagyobb marketingkampányával is jelentkezünk még.”

Érdekes lesz figyelni mindenesetre a számok alakulását. Nagy marketingkampányt már csinált korábban a Ubisoft. 2014-ben a Watch Dogs is kapott élőszereplős és CGI előzeteseket, tévéreklámot és billboardokat is bizonyos országokban, tehát az ilyen volumenű költés nem ismeretlen számukra. Az Assassin’s Creed címekre is rendre elköltenek több tíz vagy akár száz millió dollárt is, tehát kíváncsian várjuk, mivel (és mekkora összeggel) rukkolnak elő most.

Az biztos, hogy egyelőre még nem nagyon érzékelni ezt a gigantikus kampányt. A játék augusztus 30-án érkezik, úgyhogy egy kicsivel több mint egy hónap még van, de a következő napokban már be kell gyújtaniuk a rakétát. A Ubisoft mindenesetre fantasztikusan teljesít az elmúlt időszakban. Az XDefianttel is nagyszerű sikereket értek el, (és az is lehet, hogy esport versenyeket is rendeznek majd ebben a játékban) és az Assassin’s Creed Shadowst is rengetegen várják.

 

Próbáld ki nálunk a sportfodasást! (x)