lorem

További hirdetésekkel növelné bevételeit az EA

Kép forrása: EA Sports

Az EA FC első kiadása tavaly szeptemberben jelent meg

Az EA évtizedek óta uralja a futballszimulációs piacot. Miután a 2010-es években olyan funkciókkal újított, mint az Ultimate Team és a Pro Clubs, teljesen visszaesett a Pro Evolution Soccer népszerűsége. Azonban Cristiano Ronaldo nemrégiben 40 millió dollárt fektetett az új UFL futballjátékba, amely az elkövetkező években az EAFC riválisa kíván lenni. Az FC24 életciklusának végéhez közeledik a 23/24-es hazai szezon befejezésével, így most már az őszre várható FC25 kiadására irányul a figyelem.

A játék várhatóan teljes egészében szeptember végén jelenik meg. A zárt béta valószínűleg augusztusban lesz elérhető néhányak számára. Azonban jelentések szerint egy nagyon ellentmondásos újítás is megjelenhet az idei játékban.

Az @FGZNews szerint az EA azt fontolgatja, hogy hirdetéseket helyez el a videojátékokban, beleértve az EA FC 25-öt is, akár már idén. Ez magában foglalná a cég többi éves sportkiadását is, mint például az F1, az NBA, a Madden és az NHL. Bár ez jelentős változásnak tűnhet, az FC és a FIFA játékokban az évek során már eddig is jelentős hirdetések voltak. A mérkőzések során a játékbeli hirdetőtáblák valódi hirdetéseket jelenítenek meg az EA partnerei számára.

Ez a hír azonban arra utal, hogy az EA tovább feszegeti a határokat. Sok rajongó attól tart, hogy ez káros hatással lesz a játékélményükre.

Próbáld ki nálunk a sportfodasást! (x)