lorem

Új nap, új szponzor – a TikTok is EWC partner lett

Kép forrása: EWC

A rövid videókra specializálódott TikTok platform partnerségre lépett az Esports World Cup Foundation-nel, a világbajnokság szervezőivel.

A TikTok hivatalos partnere lett az Esport VB-nek

Ennek eredményeként ők lesznek az EWC hivatalos szórakoztató platformja. A kínai Bytedance cég által létrehozott platform az egyik legnagyobb közösségi média alkalmazás a világon, több mint 1 milliárd aktív felhasználóval. A partnerség az EWC-vel azt jelenti, hogy a TikTok lesz a fő forrása a kulisszák mögötti tartalmaknak és általánosságban egy jelentős tartalompartnerré válik az esemény számára.

A partnerség részeként elindítanak egy EWC központot az alkalmazásban. Ez a szegmens az EWC hivatalos közvetítőinek, csapatainak és játékosainak tartalmait fogja bemutatni. Az EWC kizárólag a TikTok-on keresztül megosztott tartalmakat is fog gyártani, és együttműködik a TikTok alkotóival további aktivációk érdekében.

Ezenkívül létrehoznak egy heti műsort, amely az Esports VB-ről szóló jelentéseket és híreket tartalmazza és az alkalmazáson keresztül kerül sugárzásra.

Mohamed Harb, a TikTok MENA vezetője így nyilatkozott: „Az esportok iránti közös elkötelezettség előmozdítása, valamint a rajongók és játékosok összekapcsolása különböző kultúrák és régiók között a TikTok egyik legfontosabb prioritása. Innovatív képességeink kihasználásával a tartalomkészítők friss és izgalmas perspektívákat hozhatnak az esport közösségbe.”

Az Esports Világkupa várhatóan a valaha volt legnagyobb esport és játékesemény lesz, és júliusban és augusztusban kerül megrendezésre Rijádban, Szaúd-Arábiában. Az EWC már bejelentette számos partnerét, a legújabbak között szerepel a sportmárka Adidas és az italgyártó Pepsi. Az esemény során összesen 60 millió dollár összegű nyereményt osztanak ki 21 e-sport cím között.

Próbáld ki nálunk a sportfogadást! (x)