lorem

Visszatért a Black Ops egyik legnépszerűbb játékmódja

Kép forrása: Activision

A Prop Hunt végre megérkezett a Black Ops 6-ba, ám sok játékos úgy érzi, hogy az új verzió jelentősen elmarad az elvárásoktól.

A Black Ops 6 indulása korántsem nevezhető zökkenőmentesnek. Az első hónapban számos probléma vetette vissza a játék lendületét. A Ranked Play-ben tapasztalható csalások különösen komoly aggodalomra adtak okot. Bár az Activision igyekezett megoldást találni a helyzetre, sok játékos „propagandának” bélyegezte a fejlesztői kommunikációt.

Tovább nehezítette a helyzetet a játékosok által „idegesítőnek” titulált skinek jelenléte és egy pay-to-win fegyver, amely dominálja a multiplayer módot. Bár a Zombik rajongói hamarosan örülhetnek a Season 1 Reloaded frissítésnek, amely új tartalmakkal érkezik, a Prop Hunt mód bevezetése sem hozta meg a kívánt áttörést.

Prop hunt is so bad in this game
byu/_Jaffamuncher inblackops6

Egy Reddit-felhasználó részletesen ismertette a Prop Hunt móddal kapcsolatos problémáit. A legnagyobb aggály a Hunterek és a Props közötti kiegyensúlyozatlanságra vonatkozott.

Túl nagy előnyben vannak a Hunterek

_Míg Jaffamuncher kritikája, miszerint az új Flash mechanika, amelynek az lenne a célja, hogy segítsen a Props-oknak észrevétlenül mozogni, „semmit nem ér”.  A legtöbben mégis inkább a Hunterek végtelen lőszerkészletét sérelmezték, ami miatt „minden következmény nélkül szórhatják a lövedékeket”.

Egy másik Reddit-poszt javaslatot tett arra, hogy a Garry’s Mod klasszikus Prop Hunt-jához hasonló rendszert vezessenek be. Abban a játékban a véletlenszerű tárgyakra lövöldözés büntetéssel járt: a játékosok sérülést szenvedtek el, ha nem egy elbújt Propot találtak el, ráadásul kifogyhattak a lőszerből, és kénytelenek voltak egy jóval gyengébb Crowbar fegyvert használni.

Bár néhány játékos szerint a végtelen lőszer és a sérülés hiánya mindig is része volt a Call of Duty Prop Hunt módjának, mások ellenvéleményt fogalmaztak meg. A közösségben sokan nem értenek egyet a sérülésbüntetés ötletével, viszont az ammolimit bevezetése népszerű javaslatnak bizonyult.

„A korlátozott lőszer lenne a legjobb megoldás, ne büntessék a játékosokat halállal csak azért, mert meg akarták nézni, hogy egy tárgy Prop-e” – javasolta az egyik játékos. „Vicces lenne látni, ahogy egy operátor baseballütővel próbál egy hűtőszekrényt püfölni, mert kifogyott a lőszerből.”

Változtatás lesz, vagy marad minden a régiben?

Tekintve, hogy a korábbi Call of Duty-játékokban a Hunterek mindig végtelen lőszert kaptak, és nem érte őket büntetés a véletlenszerű lövöldözésért, egyelőre nem világos, hogy a fejlesztők megváltoztatják-e ezt a gyakorlatot a Black Ops 6-ban. Az viszont biztos, hogy a Prop Hunt bevezetése óta a témáról folyamatosan zajlik a vita a játékosok körében.